Koksk Wartet

Hoe winkelwinkelomgevingen het gedrag van consumenten beïnvloeden

Spread the love

Retailwinkelen is het kopen van goederen of diensten bij een winkel of online marktplaats. Dit wordt gedaan door middel van directe verkoop, indirecte verkoop of directe e -mail. Traditioneel hebben de verkoop van de detailhandel plaatsgevonden op een fysieke locatie, zoals een warenhuis. Online winkelen groeit snel.

De VS hebben ‘s werelds hoogste uitgaven per hoofd van de bevolking. Een groot deel van dat geld gaat naar retailers vind de beste letterbakken. Maar retailers moeten hard werken om de ervaring in de winkel te verbeteren om de verwachtingen van de klant bij te houden.

Een belangrijk onderzoeksgebied dat nog steeds onaangeboord is, is de impact van winkelomgevingen op de winkel op het gedrag van consumenten. Onderzoek suggereert dat een stemming voor consumenten hun gedrag in de winkel kan beïnvloeden.

Bovendien heeft onderzoek aangetoond dat shoppers winkels selecteren die positieve stemmingen creëren. Als alternatief vermijden ze winkels die negatieve creëren. Het is mogelijk dat de stemmingen die in het milieu zijn gecreëerd, consumenten ertoe zal brengen om meer impulsieve aankopen te doen.

Uit onderzoek is ook gebleken dat een interieurfuncties van een winkels een consumentengedrag kunnen beïnvloeden. Functies zoals de temperatuur en verlichting kunnen beïnvloeden hoe een consument denkt over de winkel en hun aankoop.

Een klantenservice voor retailers speelt ook een rol in een stemming voor consumenten. Achtentachtig procent van de shoppers zegt dat online beoordelingen van een winkels klantenservice hun aankoop beïnvloeden.

Degenen die winkelen in fysieke winkels genieten van een meer bevredigende en vertrouwde winkelervaring dan degenen die online winkelen. Gemak is ook een belangrijke factor voor shoppers. Het hebben van de optie om te betalen voor aankopen met behulp van mobiele betalingen draagt bij aan de tevredenheid van een aankoop.


Spread the love